Az Air France–KLM vezérének töretlen a bizalma az Indiában lezuhant repülőtípus iránt
A KLM flottájában harmincnégy Boeing 787 Dreamliner is van.
A KLM flottájában harmincnégy Boeing 787 Dreamliner is van.
A balesetben 228 ember vesztette életét, köztük öt magyar.
A csoport éves vesztesége így 7,1 milliárd euróra duzzadt a 2019-es 290 millió eurós nyereség után.
A francia kormány fontolóra vette az Air-France légitársaság megsegítését.
Az Air France-KLM tervei szerint 2020-ra minden amerikai repülőtéren arcazonosítással lehetne beszállni a repülőgépekbe. Nem ők az elsők, akik ilyen irányba gondolkodnak.
A két napja hivatalba lépett új Air-France KLM vezérigazgató, a kanadai Benjamin Smith egy, a cég belső információs hálózatán terjesztett videón bejelentette: éves fix fizetésének ötven százalékát, vagyis 450 ezer eurót részvényvásárlás formájában visszaforgat a cégbe.
Az Air France-KLM Európa egyik legnagyobb légitársasága, amely régóta belső problémákkal küzd. Hol a pilóták, hol az utaskísérők sztrájkolnak magasabb fizetésért. Ami azért még most sem alacsony, de hát ők nem kelet-közép-európai sztenderdekhez hasonlítják a havi jövedelmüket.
Leszavazták a dolgozók a cégvezetés béremelési ajánlatát.
A francia és holland légitársaságot tömörítő Air France–KLM vállalati szövetség vezérigazgatója jelentette be, hogy áprilisban 195 eurótól elérhető jegyárral Európa–Amerika-járatokat indítanak. De most ez fapados vagy nem fapados?
A KLM interaktív hangvezérlésű csomagolási segédje a BB (Blue Bot) nevet viselő szolgáltatás. Egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkcióról van szó, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.
Végül nem diszkont társaság lesz, mert hagyományos termékeket kínálnak majd az utasoknak.
Fel kellene vennie a kesztyűt, ami a Lufthansa dobott neki.
Novemberben a légitársasági csoport rövid és középtávú járatain 2,4 százalékkal csökkentette kapacitásait, az utasok száma pedig 0,8 százalékkal maradt el az előző év azonos időszakához képest.
Bár a Lufthansa csoport utasszáma összességében csökkent, a sztrájk sújtotta anyacég és a katasztrófa sújtotta Germanwings is több utast szállított, mint tavaly márciusban.
A Lufthansa meg nem erősített hírek szerint bejelentkezett a Kelet-Európában piacvezető diszkont légitársaságért, de azt túl drágán kínálták, így elmaradt az adásvétel. Nyáron az Air France-KLM vette volna meg a Wizz Airt, de az a tranzakció sem jött létre.
Az Air France és a KLM közös mérföldgyűjtő programja nevében próbálnak meg bejutni az utasok felhasználói fiókjaiba.
Az easyJet szerint a diszkont légitársaságok hamarosan domináns szerepre tesznek szert az európai légiközlekedésben.
Kísérleti jelleggel wifit szolgáltatást indított két repülőgép fedélzetén az Air France-KLM csoport. A szolgáltatás az év hátralévő részében próbaüzemben lesz.
Az üzemanyag drágulása és a tetemes átszervezési költségek miatt több mint négyszeresére nőtt az Air France/KLM vesztesége a második negyedévben, miközben működési szinten sokat javult a társaság pénzügyi helyzete.
Ősszel alakulhat meg az a közös vállalat, amelyről jelenleg tárgyalásokat folytat az Air France-KLM francia-holland csoport és az Etihad, az Egyesült Arab Emírségek nemzeti légitársasága - írta kedden a Le Figaro című francia napilap.